"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 19 april 2011

"vita tisdagen"

Så då var man nyklippt igen, skönt!! Varje gång jag kommer innaför dörren till frisören så ser hon ut som ett frågetecken... ??? ..... sen säger hon:- du gick härifrån korklippt, hur kan ett hår växa så mycket ???? .... jag undrar, -ska man inte dricka gödningsmedel??

Idag tjuvstartade vi påsken på jobb, vi hade påsklunch idag.
Det blev inte bara blommor till balkongen, utan även denna blomma fick flytta in till mig.
Första orkideèn för min del .... får se hur länge den klarar sig? I detta huset gäller det att ha en stark levnadsinstinkt, men snygg e´ den nu iallafall.
Denna söta kruka hittade jag oxå på blomstelandet. Den har lite "green gate"-stuk, så klart att den fick följa med hem.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar