"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 10 november 2011

Vem är ni??

Satt o kollade lite på min statistik här på bloggen. Jag har flest läsare från Sverige (surprise) sen kommer USA som god 2:a och Danmark ligger på 3:e plats. Sen har även folk från bla Ryssland, Indien, Japan och Saudiarabien besökt min sida, kul men undrar om dom förstår vad jag skriver?
Men var ligger/kommer "okänt" ifrån? Ska man bli orolig? Finns det levande varelser på andra planeter som läser min blogg? Eller är det spioner?
För varför annars kan bloggen inte redovisa vilket land som de läsarna kommer från? Det som känns lite jobbigt är att det är så många läsare från detta "okänt"!
Jag ska verkligen tänka på vad jag skriver nu, så att jag inte ger ut några hemliga uppgifter om vårt land.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar