"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 1 februari 2012

Helikopter över stan

Vad är det som händer egentligen?? Dödsskjutningar och bomber här i vår stad!! Värsta Chicago!! Var så laddad att skriva om detta men då jag startar morgonen med att läsa andras bloggar och jag tycker att "Monas Universum" säger allt det som jag ville skriva så kommer jag att citera henne. Hoppas att man får göra så?
Citerar:
"Malmö och skjutning 728 typ.Seriöst. Vadfan håller dom på med där nere? Nu är det dags att ta i med hårdhandskarna och skicka ned hela jefla nordens insatsstyrka. Jag blir så förbannat trött på alla idiotföräldrar som inte kan lära sina barn grundläggande värderinger.För det är deras fel. Från början. Jag skiter fullkomligt i om man kommer från Haparanda eller forna Jugoslavien: ska det vara så jefla svårt att ta sitt ansvar som förälder? Ska det vara så jefla svårt att respektera andra människors liv? Ska det vara så jefla svårt att låta bli att spränga polishus i luften?Men eftersom många av dessa skiter i vilket så får man väl ta i med hårdhandskarna. In med hela bunten på anstalter. Bara att hålla i ett vapen borde ge 10 år.
Och jag blir aningens trött på ”jamen anstalter hjälper inte”. Nä, möjligen inte. Men är det bättre att man har ihjäl varandra på gatorna då?", slut citat.

Jag har inte så mycket mer att tillägga ..... kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar