"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 6 juli 2012

Känns som att alla drabbas nuförtiden

Har ju nyligen mist en vän och har en begravning framför mig som känns jobbig men det är inte bara jag som är drabbad utav tråkiga händelser. Det finns andra som råkar ut för liknande saker, kanske tom värre. 
De senaste dagarna har jag pratat med 2 vänner som oxå råkat ut för riktigt tråkiga händelser. 
Vill inte gå in på detaljer och lämna ut deras händelser här, men även om jag blev ledsen när min vän avled så känns deras "händelser" värre och tårarna kom när jag hörde om deras tragedier och jag lider så fruktansvärt med dom. Man är verkligen inte ensam om att råka ut för dessa tragiska händelser ... tänker på er och skickar styrkekramar till er!! 
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar