"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 3 juli 2010

Sol och värme!


Imorse, vid halv 10 kom Mollie, jag hade lovat vara "barnvakt" när mamma och Lennart körde upp till Brösarp med Marlene och Peter. Klockan 11 började jag tvätta, sen var det ut i solen. Jag satt ute till 15.00, medan jag emellanåt lämnade stolen för att fixa i tvättstugan. Jag passade oxå på att ladda mina nya lampor i solen, till balkongen, så jag hoppas att dom lyser ikväll. Och jag har fyllt på med D-vitaminer, underbart!
Vid 13-tiden kom Sandra och Nichlas och joinade mig. Vi tog ut Mollie en stund, det gjordes både nr 1 och 2, det busades med pinne och åts lunch! Duktig tjej, kan ha picknick i gräset. Efter att ha vilat en timme så har jag nu duschat och gjort mig färdig för en kväll i Bara. Christian och Jennie ska bjuda på mat, tror att det blir Jennis goda burgare. Blir hämtad nu vid halv 6, så jag får sätta fart.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar