"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 10 december 2010

Första julklapparna köpta!

Fredag igen, så fort denna arbetsveckan tog slut. Hade faktiskt lite krafter efter jobbet, så jag gick upp till Triangeln för att leta efter julklappar. Jag hittade mina 2 till julklappsspelet och även nåt till S och N. Jag såg oxå något som jag ska önska mig ..... om tomten kommer till mig?
Sakerna ligger under filten, jag kan ju inte lägga ut bilder på dom här. Tokig är jag men inte så tokig.
Gick inom "Systrar och Bröder" på vägen hem, var så sugen på deras danska rågbröd. Bröd är annars en sällsynt vara hos mig, det finns bara knäckebröd här hemma. Jag gjorde scrambled egg och kalkonbacon till, gott!Nu är det snart dax för finalen i "Idol". Det står mellan Jay och Minnah. Kommer ni ihåg vem som var mina favoriter?
Dessa var 2 utav de 3 som jag nämde, så man är inte helt ute och cyklar ang vad som är bra. Om man får tro svenska folket iallafall.
Min favorit ikväll är Jay, han har varit mitt förstaval hela tiden. Älskar att lyssna på den typen utav röst som han har .....vi får se om han blir vinnaren.
Sitter här och är sugen på glögg och pepparkakor med blåmögelost, men det enda jag har hemma är glöggen ..... så det får bli en annan kväll.
Jag får smaka lite utav godiset som vi gjorde igår istället, så jag tror inte att jag ska lida särskilt mycket.
Kramar

1 kommentar:

  1. mmm goda mackor...
    men ät nu inte upp allt godis!! Jaja gör du det, så får du ju bara göra mer helt enkelt!!

    SvaraRadera