"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 3 januari 2011

Shop til you drop ...

..... så tänkte jag idag när jag begav mig till stan för att spana in REAN. Skulle köpa vinterkängor, men hur ser skorna ut nu för tiden egentligen??? Dom e´ absolut inte gjorda för att gå ute med: höga, smala klackar, och inte på detta underlaget (is)! Skulle köpa ny vinterkappa .... trodde jag! Fanns bara i strl 36 eller i 46!! Skulle köpa en ny silverring ..... finns bara jättesmåååå storlekar kvar! Detta verkar ju att gå bra ..... NOT! Jag hittade förresten ett nytt nattlinne i underbart härlig, mjuk o skön kvalite. Det var egentligen inte något som stod på min lista ... så jag tänkte sen att jag fick nog utöka min letning till, typ ALLT som kan vara bra mellan himmel och jord .....det fanns inget!! SkitREA!! Visst jag spara lite pengar .... men det är j-kla kallt att gå utan jacka och skor!
Men om jag äter mycket fibrer så skyddar det kanske mot kylan? Så det blev ett inköp av världens godaste bröd! ..... det fanns!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar