"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 22 januari 2012

2000

Idag har jag haft min tvåtusende unika besökare. Kul!
Inte trodde jag att så många skulle hitta till lilla mig när jag började att blogga. Jag märker det dock inte på mina kommentarer, där har jag inte så mycket att gå igenom! Jag ska kanske ändra bloggstil? Bli lite mer provocerande, så att  ni reagerar och bara måste skriva en kommentar?? Det är trots allt kul att få respons på det man gör. Tja, värt att tänka på.
Nu har jag tänkt klart. Ni är rätt kassa på att kommentera! Jag vet ju att ni finns där, men tydligen vågar ni inte visa er! Kramar

5 kommentarer:

  1. Hej Anette, jag är en av de som läser din blogg och tycker du skriver bra, men tyvärr kommenterar jag aldrig : ( kanske kan bli bättre på det, ha det så bra, kram

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Kul att höra att du läser min blogg! Alltid kul m kommentarer ;), kram

    SvaraRadera
  3. Alla "fotavtryck" blir jag glad över :)

    SvaraRadera