"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 3 januari 2012

Om man ändå lyssnat på sig själv!

Har alltid sagt till dottern att hon inte ska äta och dricka vid datorn, framförallt inte ha någon vätska bredvid datorn. Tänk om man själv gjort som man säger. Idag skulle jag som vanligt äta frukost vid datorn och läsa tidningen på nätet. På något konstigt sätt så hoppar apelsinjuicen från glaset över hela tangentbordet?! Jo, det hoppar, för glaset ramlar ej utan står fortfarande upp på brickan! Hur bra är detta då? För även om juicen innehöll fruktkött så tror jag inte att det är särskilt nyttigt för tangenterna! Framförallt är det klibbigt trots att jag torkat som en tok! Får se hur länge jag kan använda det? Antingen klibbar nån tangent fast eller så börjar det stinka! Så gör inte som jag gör, gör som jag säger. Ingen vätska vid datorn! Kramar

2 kommentarer: