"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 3 mars 2012

Almtuna-Malmö Redhawks

Igår var det sista matchen i grundserien och en "måste vinna 3 poäng match" för oss. Det tog 59.03 minuter innan vi fick in pucken i mål och jag tror inte att jag andades på hela tiden! Tycker det är jobbigt att dom ska hålla mig på sträckbänken så länge!! Men nu ska vi iallafall spela förkvalet och jag får gå och se några matcher till!! Vi börjar redan imorgon hemma!!
 Glädjen gick inte att ta miste på!!
 det blev både kram/ och pusskalas mellan spelarna
 och när slutsignalen ljöd kunde jag äntligen andas igen!
 Enda målgöraren denna match!!
 Övriga matcher, Mora spelade verkligen ut Borås!!
Verkligen tur att vi gjorde mål!
 Jag utnämner denna killen till matchvinnare!!
Han storspelade!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar