"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 9 mars 2012

Lite av varje

Igår fick jag 89 nya unika läsare!! Det är rekord för min del. Kollade vad dom ville läsa och det var fjorårets inlägg om internationella kvinnodagen som var utav intresse.

Är det bara jag som tycker det är konstigt att det inte publicerats fler bilder på vår lilla nya sessa??

Fick världens konstigaste kommentar igår: "det lukta gott efter dig på toaletten" .... ?? Kanske för att jag har en wonderbaum i trosan.

Jag tycker att vädret är schizofrent!! Snöstorm på morgonen och sol och blå himmel några timmar senare. Kanske inte konstigt att man själv pendlar upp och ner i humöret.

På tal om humöret så är det dax att vara sur idag igen! Det är ju match!

Ja, det var väl vad jag hade på hjärtat idag ...... kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar