"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 22 maj 2012

Eurovisionens 1:a semifinal ikväll

Ska själv inte titta på kvällens tävling .... ska bara titta när vår Loreen sjunger, det är bra musik det!!
Jag tror inte att det är någon som har missat Rysslands bidrag men om ni har det så länkar jag till det här!
http://www.youtube.com/watch?v=WKNRGc71hjc
Alltså på allvar?! Man skickar detta för att tävla för sitt land!? Man får ju krupp för mindre!! Var detta det bästa dom hade??
Om man tyckte att Lordi var udda/annorlunda så vet jag inte vad man ska kalla detta bidrag för!?  Det bästa jag kommer på är KATASTROF!!! Det är helt ok om pensionärerna sjunger och har trevligt på sina PRO-träffar, det är jag glad för om dom gör! Men detta, att skicka dom för att tävla??!! Nä, jag tror att Ryssarna inte vill stå för arrangemanget nästa år!
Jag länkar till detta under etiketten: musik, men det är synd o skam att kalla det för musik!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar