"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 31 augusti 2011

Sista augusti

I en hel vecka har jag gått och funderat och tänkt och tänkt ytterligare lite till. Ska jag? Ska jag inte? Jag har verkligen velat fram och tillbaka, haft riktig beslutsamhetsångest! Vägt för och nackdelar mot varandra. Och idag hade jag äntligen bestämt mig, jag skulle göra det! Jag skulle köpa den där supersnygga taklampan. Glad i hågen cyklade jag till affären. Den hängde kvar! Expediten sa att hon hade bara den som hängde uppe. Yes! En fördel var att jag slapp montera ihop den själv och det var en hel del att sätta ihop. Nackdelen var: ingen kartong. Men hon sa att dom hade en sopsäck som jag kunde ta den i .... det funkar för mig, jag tycker om svart. Expediten klättrade upp på en stege (och jag höll snällt i den,) för att ta ner lampan. Sen får vi inte ner den i säcken :( ...... den var för otymplig och ömtålig för att transportera på cykeln utan något skydd, så jag fick gå utan lampan. Kändes inte kul .... men det var antagligen inte meningen att den skulle bli min. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar