"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 2 augusti 2011

Skype

"Det är så lätt att använda skype", säger alla. Men såklart gäller det inte mig! Jag har installerat programmet på datorn och Sandra har "lagt till" mig som kontakt sen innan så det borde inte vara något problem. Hon ringer mig och jag svarar. Jag hör henne, hon hör INTE mig! Vi gör så 3 gånger, jag fattar inget? Ringer Christian, frågar om han vet? Svar: nej! Jag letar lite på skype ...... och hittar en ruta där man kan testa ljudet och det fungerar?? Sandra ringer upp igen och det knastrar. Hon säger att jag ska ringa henne istället. Sitter och letar efter var jag ska göra det?? Och helt plötsligt säger Sandra: hej! Öhhh???? Hon påstår att jag ringt upp henne, jag har ingen aning om vad jag gjort! Om man bara vet vad man gör och ska göra, så är det säkert jättelätt att använda skype! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar