"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 5 oktober 2011

Lite nytt till hemmet

När jag sprang på denna dörrmatta kom jag på att jag verkligen behöver en ny. Den gamla hade en konstig funktion, den såg ren ut men när man lyfte på den så låg all smågrus där. 
Tyckte att denna var snygg och helt mina färger :) .... ja, jag vet, det är inte New York ... men den fick följa med hem ändå.
Likadant var det med saxen. Jag bokstavligen sprang på den oxå. Och då den var rosa så var den inte så svår att lägga märke till ..... den fick oxå följa med hem ..... och äntligen åkte den gamla ut, det var längesen den kunde klippa nåt överhuvudtaget.
Ibland är det bra att springa på saker sådär utan planering, i synnerhet när man kommer på att man är i behov utav det oxå.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar