"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 1 oktober 2011

Oktober och Rosa bandet

Tänk att det redan är oktober .... snart jul ju. Men oktober månad är oxå en månad då vi ska tänka på att vara lite givmilda till Rosa bandet. Många affärer har att man kan "runda upp" summan när man handlar, bra tillfälle att skänka, märks inte så mycket i ens egna plånbok då. Sen lockar olika förestag med rosa produkter där en del går till bröstcancerfonden. Allt från blomsterbuketter till rosa keso med smak av hallon, jag tycker det är ett trevlig initiativ. Själv ska jag ge mig på jakt efter de nya "rosa banden". I år är det Per Holknekt och Lena Philipsson som designat dom, jag säger dom för det finns 6 olika band! Kan bli svårt att välja man får kanske köpa alla 6 .... ännu ett bra sätt att få in pengar. Och alla sätt är bra när man ska försöka slå fjorårets summa. I år ska dom försöka få in 48 miljoner! Kramar

1 kommentar:

  1. Om du hittar dom vill jag ha den i mitten i översta raden <3

    SvaraRadera