"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 6 december 2011

Jag recenserar

Baby foot: låter bättre än det var. Att all skit ska ligga kvar i påsarna stämmer ej. Men jag tycker att efter varje dusch så är fötterna mjukare än vanligt, precis som att dom fått ett skydd på sig som inte torkar ut dom lika snabbt. Ska jag då göra det fler gångner? Kan nog tänka mig att göra det en gång inför sommaren.
"Sportcentralen": Tv4´s nya sportsändningar på lördagar och söndagar. Flera timmar med bara sport. Bra! Detta kommer jag att se fler helger!
"Slaget om Sverige": En "På spåret"-kopia. Trodde att det skulle vara något nytt underhållningsprogram och inte ett till likadant men med nytt namn! Blev besviken. Kommer inte att se det fler gånger.
Tjafset i Malmö Redhawks: Nymans vara eller icke vara i båset. Tycker det är löjligt när VD:n lägger sig i vem som ska vara i båset. Låt tränarna och spelarna avgöra det och sköt ditt eget!
Så nu vet ni vad jag tycker om lite av varje. Kramar

3 kommentarer:

  1. Bästa kommentaren igår: En redhawksspelare är offside och en i publiken skriker: Varför backar ni hem?
    Hahaha. Ingen koll alls!

    SvaraRadera
  2. Mmmm ja Baby foot, jag har oxå fått liksom en "hinna"...undra hur länge den blir kvar....kanske man skulle haft de "tosserna" på händerna istället?? De behöver allt skydd de kan få nu i kylan :)

    SvaraRadera
  3. C- en massa bra kommentarer denna kväll!
    M- ja, det kunde kanske vara en idé för tillverkarna :)

    SvaraRadera