"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 20 december 2011

MIF-Leksand

Igår var det sista hemmamatchen innan ett litet juluppehåll. Leksand kom på besök, dom vann med 1-2.
Så som Malmö spelade igår så skulle spelarna inte få någon ledighet! Och framförallt tränaren och sportchefen har mycket jobb att göra till nästa match! Jag tror aldrig att jag sett ett så slarvigt och nonchalant spel, det var värre än man släppt in ett gäng killar som aldrig spelat hockey förrut!
Finns bara ett ord: katastof!
Mattsson var kvällens profil och
han skrev även autograf efter matchen.
Jag fick då äntligen den autograf som jag saknade på min tröja.
 Patrik Sylvegård släppte pucken igår.
 Hersley och Sandström spelar nu i Leksand.
 Hawkans målgest igår var bla tennisspelarens Jonas Björkmans.
Lite svårt att visa när man hade skridskor på sig, men det gick.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Kanske detta kan förklara varför spelarna är så förvirrade:
    http://www.svenskafans.com/fantv/klipp/4874.aspx

    SvaraRadera