"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 31 december 2011

Min årskrönika

Läste på min systers blogg att man ska göra en årskrönika. Oj oj här får man verkligen testa sitt minne.
Så här kommer min årskrönika 2011:
Januari: Denna månad bestod mest av migrän och dotra min åkte in och ut på akuten ett flertal gånger.
Februari: Även här mycket migrän. UKG och arbets-EKG gjordes. Sandra opererade bort blindtarmen.
Mars: Migrän igen! Besökte läkare för migränen. En kommissarie kom på besök. Nichlas skrev på kontrakt med Finland.
April: Migrän såklart. Besökte neurologen. Opererades.
Maj: Hockey-VM och personalfest. Såklart lite migrän oxå.
Juni: Migrän, besökte läkare igen!
Juli: Migrän. Semester. Sandra och Nichlas flyttar till Finland.
Juli: Semester och jag flyger till Finland, själv för första gången, för att hälsa på S och N.
Augusti: Semester. Träningsmatcher i hockeyn börjar! Och så även migränen igen.
September: Hockeyallsvenskan drar igång! Migrän, fick ny migränmedicin - spruta.
Oktober: Till Finland igen. Migrän igen! Börjar LEAN-utbildning.
November: Till Finland igen för att fira S. Även migrän denna månad!
December: Migrän. Personalfest. Sandra kom hem till julen.
Tja .... det var det.
Gott Slut Och Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar