"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 5 oktober 2012

En misslyckad "PernillaWahlgren-are" och mardrömmar

Jaha och vad är en "PernillaWahlgren-are" då tänker ni? Jo, jag läste häromdagen hur hon "twittrade", "instagramade" eller bloggade om hur hon saknade kaffe och hur kaffeföretaget kom med nytt till henne. Mitt projekt misslyckades ang tacosen! Och då la jag ändå ut bild med 2 olika företag och ingen av dom tog möjligheten att komma med varor till mig :(! Blä för dom!! Ska gynna något annat märke nästa shoppingtur!
Och sen till mina febermardrömmar. I den första var jag på en väskrea. Väskor i massor och jag kunde inte först bestämma mig för vilken jag ville ha och när jag sen bestämt mig så var den borta! Och sen var val nr 2 oxå borta och så fortsatte det ..... vilken mardröm ;).
Men dröm 2 var riktigt äcklig! Hela köket var fullt med spindlar! Stora äckliga, höga och snabba spindlar som bara blev fler och fler!! Jag hade fullt med folk hemma hos mig men INGEN av dom hjälpte mig att slå ihjäl dom!! Man hörde dom bara prata om att dom ibland hade det spindlar hos sig, och man såg hur dom flyttade sig när spindlarna närmade sig dom, MEN ingen hjälpte mig att döda dom!! Vaknade helt genomsvettig! Dumma feber och ni som var där: tveksamt om ni blir bjudna till mig fler gånger?! ..... kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar