"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 25 oktober 2012

När man är halvblind

Handlade, gick i självbetjäningskassan som jag tycker är himla smidigt! Blippade, packade varorna, drog alla kort och betalade. När jag skulle gå ut genom grindarna så öppnade dom sig inte automatiskt som dom brukar göra utan det började tjuta!! Jag frös till is och väntade på att personal och väktare skulle komma springande men ingen kom?! Så himla pinsamt, kände hur alla tittade på mig. Väntade en liten stund, det kom ingen, sen gick jag sakta mot utgången .... fortfarande kom ingen? Väl hemma så kollade jag igenom kvittot (för jag behöver ju ha brillor för att kunna läsa på det) så att allt stämde. Längst ner står det klart och tydligt: "skanna streckkoden för att öppna grindarna"! Typiskt mig! Kramar

2 kommentarer:

  1. Och inte nog med det, där hänger stora skyltar i taket ovanför där det också står "Scanna streckkoden för att öppna grinden"!!!! Och där finns även bilder på dessa skyltar hur man ska göra!!
    Och en sak till....du TRYCKTE alltså upp grindarna manuellt??

    SvaraRadera
  2. Där fanns inga skyltar el bilder :) .... YES :)

    SvaraRadera