"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 18 november 2010

Blandad kompott

Några dagar sedan jag skrev, har varken haft tid eller ork. Och vad har hänt sen sist då? Jo, jag har klippt mig. Och det kunde inte bli någon utav de frisyrer som jag lagt in här. Jag har för mycket och för tjockt hår! Ok, jag är inte förvånad, det får jag alltid höra när jag försöker komma på något nytt. Hur det blev? Det får ni se nästa gång vi möts. Förresten när jag bokade tid till nästa gång, så skrev hon i boken "långt och tjockt"! Så det är vad man heter där.
Jag har varit på hockey. Malmö-Sundsvall, det blev 4-1 till Malmö!! Äntligen en 3-poängare. Jag tycker att Sundsvall var ett blekt lag, inget dom gjorde eller inte någon särskild spelare imponerade på mig. Det gjorde förövrigt inte domaren heller!
Jag har varit hos läkaren. Jag ska på några extra undersökningar och göra en liten op, men annars var det bra . Skönt!
Vad har jag mer gjort??? ...... jo, idag har jag inhandlat en ny stående stjärna, att ha i fönstret, till första advent. Kom på att 1 utav mina 3 glaskulor, som jag haft innan, gick sönder när jag plockade ner dom i fjor. Väntar man till sista helgen så är väl allt slut. För då har folk börjat plocka fram och märker att det är en del som behöver förnyas, antingen för att det slutat fungera eller var modernt för typ 100 år sen. Och jag vill inte vara den som står utan ljus under december!
Malmö-Sundsvall
Rester från fotbollsgalan ??
Nya stjärnan!

Kramar

1 kommentar: