"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 13 november 2010

Måste man äta oxå??

Efter tvättning, städning och fönsterputsning så sa min mage till mig med stora ORD att den var HUNGRIG. Då jag inte haft en tanke på vad jag skulle äta till middag så blev det att ringa och beställa en pizza. Efter 10 minuter så kunde jag hämta den, jag hade inte kunnat laga något snabbare själv. Det fanns ju en hel del grönsaker på och till den oxå, så den måste ha varit riktigt nyttig.
Nu ska vi se hur lång tid det kan gå innan det börjar regna. Det har inte gått många timmar de andra gångerna jag putsat fönsterna .... så nu sitter jag bara och väntar på att få höra stänket på fönsterbläcket.
Kramar

1 kommentar:

  1. mmm ser god ut!!
    Dripp, dropp......det verkar som det skall bli regn!!

    SvaraRadera