"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 19 november 2010

Lady Gaga på Arenan och jag på Retro.

Denna veckan har gått fort, nu är det fredag igen. Vi var några "helgfirare" från jobbet som avslutade veckan med att gå på "after work". Idag blev det "Retro". Det var ett fräsht ställe, maten kunde väl ha varit lite bättre och musiken kunde ha lite lägre volym. Men det var en trevlig avslutning.
Innan vi träffades för att äta så han jag springa inom på Åhlens. Jag hade sett en blus där igår som jag ville ha, tror att den kan passa till det som jag tänkt ha på vår personalfest. Jag köpte den och precis när jag skulle gå ut så fick jag syn på den !! Tröjan .... igår fanns den inte där men idag hängde den bara där! Jag var tvungen att ta den oxå! Den kan oxå passa till personalfesten. Imorgon ska jag prova bägge alternativen och se vilket som är bäst. Jag har ju möjlighet att lämna tillbaka nån av dom inom 10 dagar .... men det kan ju vara så att bägge är bra ...... ops.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig för kväll, det blev mindre trevligt när jag kom hem.
    Kramizar
    Carina

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Anar att det handlar om dina händer ... hoppas du e´ bättre idag! Kramar

    SvaraRadera