"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 20 november 2010

Tror att jag blivit shopaholic

I mina planer för dagen ingick färgning av håret och städning. Jag hann färga håret sen ringde min syster och raserade städplanerna. Hennes planer att gå på stan och leta efter lite julljusbelysning lät mycket roligare. Jag nappade direkt! Och på något konstigt sätt så följde visa saker med mig hem oxå?? Nu får jag tänka om hur jag ska ha det med belysningen och i vilket fönster respektive ljus ska vara i. Det kommer att bli en hel del förnyelser från föregående år, det ska bli kul!
En liten påfyllnad utav energi
(hamburgaren står på högkant av sig själv)

Svart lysande stjärna, silvergran och guldglögg = glitter och glamour!
Ps. Både blusen och tröjan jag köpte igår passade jättebra!! Så det blir inga problem med dom, jag behåller bägge :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar