"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 28 juli 2011

Back från banken

När jag väl fick loss batteriet från dosan så var luckan och skruven paj .... ops! Så det var bara att bege sig till banken för att fixa en ny. Kändes kul när det är så här i sista minuten för att betala räkningar. Kunde se framför mig timmar av väntan! Men måste man, så måste man. När jag kom till banken så var den ovanligt tom på folk, bara ett nummer före mig! Väl framme hos "killen" som skulle expediera mig så slår klimatkterisvettningarna till! Där står man svettdrypandes och försöker torka sig på alla "osynliga" sätt som finns och försöker samtidigt koncentrera sig på när han berättar om den nya dosan. Och mitt i allt märker man att "killen" är lite flörtig ??? Hur desperat är han egentligen?? Tur att man inte besöker banken så ofta! Väl ute igen så hade det börjat regna, skönt! Då kan folk tro att jag är våt utav regnet ;). Kramar

2 kommentarer: