"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 3 juli 2011

Soffpotatisen rapporterar

Tillbringade gårdagen på soffan med migrän medan åskan mullrade och blixtrade utanför. Jag kan inte komma ihåg att det åskat så många timmar tidigare, det varade i minst 5 timmar.
Tur att det fanns lite att se på tv. Såg delvis Sveriges damer i fotboll slå Nordkorea med 1-0, det gör att Sverige spelar kvartsfinal. Sen var jag på bröllop. Prins Albert av Monaco gifte sig. Blev inte riktigt klok på brudens "lycka". Dom tittade inte på varann och man såg inte bruden le ...... det tycker jag är konstigt på det som ska vara ens "största dag". Sen ska tydligen jag har varit på tv oxå! Filmen "Händerna" sändes igårkväll, själv tittade jag på en gamml bondfilm som man sett hundra gånger. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar