"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 8 juli 2011

Byta yrke?

Skönt att det är helg! Då denna veckan varit lite "mer" än vanligt. Även om det är kul, så är det oxå mer besvärligt att jobba. Det är inte lätt att jobba så här. När jag kröp in under pappret och satt där för att jobba och målaren sa till mig att han kunde ta bort det och måla någon annanstans, då fick jag ge upp och flytta ut därifrån. Måste ha sett kul ut med mig under pappret? Hur tänkte jag egentligen? Antagligen inte alls!


Ser ni skillnaden på över och under listen?

Idag snackade jag till mig lite färg och pensel utav målaren och satte igång med att måla våra brevlådor i bok (sitter en utanför varje rum). På måndag ska speglar och tillhörande hyllor oxå målas, även dom ska ju sitta i korridoren och inget i bok kommer upp där efter renoveringen! Målaren sa att dom är i behov utav fler duktiga målare ..... jag ska kanske sadla om?

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar