"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



torsdag 22 november 2012

Det löste sig till slut!

Efter många OM och hel del MEN och ännu fler VAD så fick jag till slut ett jättebra erbjudande som jag tog och det känns som att det blev riktigt bra! 
Det har varit allt från att köpa en ny VHS-spelare (jo, dom säljs fortfarande) eller inspelningsbar box till att i stort sett själva bygga ihop en typ av apparat som kan spela in tv-program (eller med lite hjälp av bror rättare sagt). Det löste sig genom att jag fick ett bra och billigt erbjudande och en fin apparat, från dom som jag redan är kund hos så jag slipper klydda med att byta leverantör! Annars brukar man behöva byta o dona för att få ett bra pris och en bra vara .... nu fick jag allt! Ta i trä, knock on wood, nu ska vi bara hålla tummarna för att apparaten funkar när den installeras! 
Tyvärr kan ni inte få se hur den ser ut (inte mitt fel, blame google!) men den e fin och svart ;). Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar