"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 25 november 2012

Helgen bara försvann

Såg en av de bästa hockeymatcherna i fredagskväll. 5-0 mot Södertälje!! 6000 i publiken, Arenan kokade, Malmö körde bokstavligen över Södertälje - HÄRLIGT!!
Var hemma o i säng kl 22, har i stort sett sovit från då fram till halv 10 imorse! Ni kan ju gissa vad det beror på?!
Stugmys med släkten blev inställt för min del! Det e f-n inte lönt att bestämma nåt!!
Idag kände jag för att förfixa (kan man säga så?) lite inför 1:a advent, skulle putsa fönster men jag hann bara 2 st sen började det regna! Så jag bestämde mig för att göra vid köksfönstret helt, bytte till julgardiner och hängde upp julkransen. Men när den sen tände sig (har en timer) så lyser bara en tredjedel av den!! Lyckat projekt! Ner med fanskapet igen!
Undrar om det inte var meningen att jag skulle stannat kvar i sängen idag oxå!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar