"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 20 november 2012

Saknar "halv 8 hos mig"!!

Asså jag älskar "Mat-Tina" men gud så tråkigt program dom sänder istället för "halv 8 hos mig"! Några tråkiga bröder som säger varken bu eller bä som ska göra pesto på morotsblast?! Kom igen!! Detta kan ju bara vara kul för de närmast sörjande! Och idag var det nån färs som skulle fixas ...... Sen tror jag att de olika grejorna ska tävla mot varandra?!  Men allvar! Hur kul e det?? INTE ALLS!! Tv4: In med "halv 8 hos mig" IGEN!!
Kramar

6 kommentarer:

  1. Håller med!! Tittade tre minuter på det skitprogrammet och sa precis samma sak!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas detta skitprogram blir kortvarigt!!

      Radera
  2. Hahaha helt rätt, så värdelös och tråkigt...ZzZzZzZ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tom väderprognoserna är roligare ;)

      Radera
  3. Halv atta hos mig ar sa himla mysigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, saknar det, kul att titta in hos folk runt om i Sverige ;)

      Radera