"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 1 december 2010

1:a december

1:a december och jag hade igårkväll bestämt mig för att det skulle vara 1:a dagen som jag vaknade och var frisk oxå. Den där lilla värken i pannan utav bihålorna tänker jag nonchalera, tar ett par piller till och hokuspokus är den borta. (NOT!, börjar tro att alla piller är humbug!) Snuvan är mycket bättre idag, gick bara åt en halv toarulle imorse! Och jag tyckte mig känna lite lite smak utav kaffet oxå. Helt klart att jag blivit jättefrisk. Så nu ska här ske saker! Jag ska tvätta håret! Jag längtar så efter att få luta huvudet över badkarskanten och känna hur allt "förflyttar sig" i huvudet ..... så fort jag skrivit färdigt här ska jag springa in och göra det! Sen ska jag nog sätta mig och vila lite i soffan. Ska då passa på att se på adventskalendern som jag spelade in imorse, man måste ju bara titta på den. Det hör liksom till december månad. Efter det ska jag nog försöka ta mig till en affär och fylla på i kylen lite .... konstigt nog har den inte en sådan funktion, "fylla på mig själv"-funktion. Undrar när dom ska uppfinna det? Dom är så bra på att komma på allt annat möjligt, som "självavfrostande" tex. Vi hörs kanske senare.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar