"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 11 december 2010

Lugn lördag

Hade sovmorgon, lyssnade på krysset, åt frukost, diskade, vattnade blommorna, stoppade i 2 maskiner tvätt och sen kom jag iväg till affären ..... det mesta vattnet hade då försvunnit från markens yta. Hittade en klänning som bara måste följa med hem! Ett snyggt armband och tights till, så var outfiten klar! Och den kostade inte 400 kr, det tycker jag var ett bra köp (shise billigt). Sen var det tid för att besöka tvättstugan igen. Det är väl underbart när man kommer till tvättstugan och dom innan inte har städat efter sig. Så snälla dom är, som lämnar städningen till mig!
Sen fick granen komma upp från källaren ..... den stod några timmar i hallen och luftades lite .... sen bestämde jag mig för att den fick åka ner i källaren igen. Så granens vara eller inte, blev inte.
Middagen är intagen och snart ska jag se "Så mycket bättre" efter det så blir det filmen "Sex and the city", den har jag inte sett än. Men det är väl inte så länge sen den gick på bio ?? Ett eller två år sen kanske ..... så man är inte så långt efter, man hänger verkligen med.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar