"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 7 december 2010

Granens vara eller inte vara

Jag har funderat och funderat och funderat på om jag ska ta upp julgranen från källaren ..... ja, den e´ i plast. So what .... den är hur fin som helst och lämnar inga barr efter sig!
Men jag tycker det är så bökigt .... inte att sätta upp den men att sätta i alla ljusen! Det är det tråkigaste som finns! Vi har väl alla något som man bara hatar att göra och detta är mitt. (ett av dom iallafall)
Men så idag fick jag ett tips på hur man kan göra den lite annorlunda, när jag fick syn på denna bilden ..... så nu ska kanske granen få komma upp iallafall. Den tar ju faktiskt inte så mycket utav golvutrymmet på detta viset iheller ....

Kramar

1 kommentar:

  1. om du vill träna så kan du börja och sätta upp vår....så får du lite mer rutin på de ;))

    SvaraRadera