"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 29 december 2010

Celebration ...

3 arbetsdagar denna vecka ..... perfekt! Nu har jag semester några dagar! Det firar jag med en trisslott och vin (som jag även i år vann på jobbet, leftovers från personalfesten) ..... Ja, jag kommer att dricka vin bara så där, på en onsdag. Jag vet inte att det finns någon regel om vilka dagar man får dricka?
Klockan 19.00 ska jag följa MIF mot Almtuna på nätet ..... Nichlas ska göra några byten för första gången efter sin skada .... kul! Hoppas han (o alla dom andra!) är försiktig/a (med honom!)

Kramar

1 kommentar:

  1. Jo man får lov att dricka vin på en Onsdag, man får dricka vin var dag bra för blodfetterna
    har jag hört.
    Ha en riktigt mysig semester kommer att sakna dej imorgon.
    Kramizar Carina

    SvaraRadera