"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 15 mars 2011

Inget hjälper!

Inget biter på denna omgången migrän! Inga tabletter, ingen pepparmyntsolja, inget pannband och det finns inte tillräckligt med taggbollar i denna världen!!
Sandra har precis varit här och masserat mig lite (TACK!) och nu ska jag försöka få i mig ännu en kopp kaffe o hoppas att det kan hjälpa ...... det är inget som jag är sugen på direkt!
Det finns egentligen inget som jag vill ha ..... har så ont att jag mår illa.
Jag vill må bra! Jag vill fungera som människa igen! Jag vill jobba!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Stackars dej, hoppas att du kommer på ett bra botmedel för jag saknar dej på jobb.

    KRAMIZAR
    CARINA

    SvaraRadera
  2. fler talgbollar till småfåglarna, det är lät att slincka på tangenterna så det blir taggbollarna.

    SvaraRadera
  3. I detta fallet ska det vara taggboll :)

    SvaraRadera