"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 22 mars 2011

Tisdagen gick fort ....

Sandra kom upp på mitt jobb idag, efter sin allergitest.
Vi lunchade tillsammans, bakpotatis med kycklingröra och sallad, gott.
Efter jobbet så gick jag lite på stan ......
fyndade nya äggkoppar, in med lite färg.
Jag tyckte att de 20 år gamla i trä hade gjort sitt.
Fick tag i den där "Rolling Stones"t-shirten som jag ville ha!!
En S kvar!! Och dom släpptes igår!
Sen köpte jag även en tröja a´la 70-tal, iallafall mönstret. Jag har lite svårt för att ta till mig dessa mönster. Har det något att göra med att man varit med om detta mode innan?? Men då var det inte bara på kläder utan även på tapeter, porslin mm ...... kanske?
Köpte även bästa mascaran i världen!
Märks det att jag varit fri från huvudvärken idag?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar