"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



tisdag 1 mars 2011

Nedstämd ....

Jag tycker inte att man ska förlora mot ett bottenlag! Och inte med siffrorna 3-6!!
Malmö hade fortfarande en liten, liten chans till playoff om Almtuna förlorade sin match igår. Och det gjorde dom! Men Malmö kunde inte vinna sin!
Det verkar som att Malmö inte kan spela under press, kanske skulle dom inte få reda på Almtunas resultat under matchen?, utan få spela sitt eget spel helt och hållet istället (som jag vet att dom kan!).
Jag tycker oxå att tränaren skulle tagit time-out mycket tidigare i 3:e perioden än vad han gjorde, man såg ju tidigt att det var mest strul på isen.
Och domaren!! ...... under vilken sten hade dom hittat honom?? Man får vara konsekvent!!
Nä, igår var ingen kul kväll, varken för laget eller publiken. Jag har stöttat (och kommer alltid att göra det!) "mitt lag" i alla lägen men igår var det katastrof.
Imorgonkväll spelar dom sin sista match ..... dom har inget att spela för ..... kommer dom att bjuda på bra hockey? .....eller kommer dom bara att "spela av" 60 minuter? ...... jag hoppas att vi kan bjudas på en bra avslutning ..... så att vi och spelarna kan gå därifrån med lite glädje iallafall ...... annars får man väl dränka sina sorger här ..... kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar