"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 5 mars 2011

Lever med migrän

Egentligen skulle jag väl skriva: lider av migrän.
I torsdags kände jag mig kymig, somnade vid 18-tiden, sov i 12 timmar. Gick upp 6 för att gå till jobbet, halv 7 konstaterade jag migrän. Sov i stort sett hela dagen.
Hela veckan har jag "motat Olle i grind", haft ont diverse olika tider på dygnet. Man försöker på något sätt klara av sina åtaganden ändå. Men det funkar inte alltid.
Igår kunde jag inte jobba, jag fick ställa in biobesök med min syster, jag fick tacka nej till att ha Mollie. Då min migrän har eskalerat de senaste 2 åren känns det ibland hopplöst, ska man inte kunna planera saker? Jag planerar, men ibland går det inte att genomföra. Det är bara att dra något gammalt över sig och gå o lägga sig. Funderar på om jag inte ska "muta Olle" istället? Så han kan ta sin migrän och gå någon annanstans!
Kramar

1 kommentar: