"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 5 september 2011

Jag e arg!

Grrrrr ...... som medlem i facket betalar jag en medlemsavgift varje månad, som dom även höjt! Sen hyr facket hela "Blå hallen" och ordnar en fest för 4 miljoner kronor, "a´la nobelfesten"! För att dom bytt namn!! Hallo!! Så viktigt!! Det låter inte helt ok i mina öron! Trodde att mina pengar gick till bättre saker än så! Nä, sådana evenemang vill jag inte bidra till! Jag kan spara dom pengarna och göra något kul för, något som jag själv kan ha nytta av! Grrrr ....... lägger in en länk om ni vill läsa om fackets tillställning.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2550226/facket-lade-fyra-miljoner-pa-jattefest

om jag nu blir arbetslös ..... finns det då några pengar kvar till mig?? .... kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar