"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 4 september 2011

Kalabalik

När jag ska handla mer än 2 saker så måste jag skriva en inköpslista. Jag brukar oxå skriva den i den ordningen som varorna finns i affären, allt för att underlätta handlingen då jag inte vill springa där inne allt för länge! Igår så hade jag säkert 20 varor som skulle inhandlas och så klart hade jag en lista med mig när jag begav mig till affären. Vad tror ni då händer? Jo, affären är under ombyggnad = allt var upponer! Istället för att först komma till brödavdelningen så hamnar jag bland frukt o grönt! Tänkte att då får jag väl vända på listan och börja bakifrån ..... men det projektet kunde jag lägga ner direkt efter fruktavdelningen! ALLA varor stod på flyttbara ställningar mitt i gångarna, man kunde hitta senapen bredvid duschcremen osv ..... är rätt stolt över mig själv då jag kom därifrån med alla varor som jag skulle ha! Kramar

2 kommentarer:

  1. Hej Anette, hoppas det är bra m dig.Visst är det roligt när man inte hittar saker och ting där de sjka vara? det gäller att ha god tid på sog. Men du var Duktig och hittade allt tummen upp.kram

    SvaraRadera