"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 8 januari 2011

Bye bye julen!

Fredagen avslutades med match, Malmö mötte Västerås. Inte den roligaste matchen att se men jag tycker att Malmö arbetade hårt hela matchen, fick en del utvisningar som sen inte Västerås fick åka ut för när dom gjorde samma saker?? Varför känns det som att hemmalaget alltid blir hårdare dömda än bortalaget? Det hårda arbetet ledde iallafall fram till vinst med 2-0. Skönt med 3 poäng till! Tror att detta var 5:e raka hemmavinsten? Imorgon räknar jag med att vi tar en bortavinst oxå :), för då ska jag sitta med min matchtröja på mig. Den verkar föra tur med sig.
Idag fick jag en akut känsla av att julen skulle åka ut. Det som tar flera timmar att plocka upp gick på mindre än en timme att få undan! Skönt att ha ordningen återställd, på något konstigt vis känns det "renare" när julen är borta. Är jag ensam om den känslan?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar