"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 7 januari 2011

Never ending story .... typ

Det känns verkligen som en evighetshistoria! Det har varit många turer om när? och vilken? telefon jag skulle ha. Och när jag väl bestämde så klyddade allt från inköp av ny, till att lämna tillbaka, sen porteringen, sen uppsägningen .... ja allt! Men nu är den igång! Min I-phone eller smartphone ...... äntligen någon som e´ smart i detta hushållet. Undrar om den e´ så smart att den kan sköta sig själv om jag säger vad jag vill göra ..... ?? .... jag utgår från det.
The back :) ...... har 2 till att variera med. Idag hittade jag äntligen ett par nya stövlar!! 50% var det oxå på dom! Det är lika bra att jag hädanefter går direkt till min favobutik, det är inte lönt att kolla i andra butiker. Jag hittar alltid sköna och bekväma skor där! Idag hette märket "Park West" ..... visst låter det lite som New York :)
Kramar

1 kommentar: