"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 16 januari 2011

Leksand-Malmö i Bara

Malmö spelade borta igår mot Leksand och jag hade lyxen att få se matchen hemma hos Christian och Jennie. Malmö tog ledningen med 2 noll och spelade riktigt bra. I tredje perioden vaknade Leksand och det blev 2 lika, förlängning väntade. Jag tror att Svensson ångrar sitt beslut idag ..... Leksand gjorde mål och det blev 2 poäng till dom och vi fick 1. Än så länge har Malmö inte gått poänglös ifrån någon bortamatch, när jag har suttit med min matchtröja på mig :)
Magnertoft ritar och berättar
1:a kedjan
Nichlas blev intervjuad i 1:a pausen
Jag hade ett problem .... min väska var för liten
för att denna lampa skulle få följa med hem ....
men jag ska vara mer förberedd nästa gång.
Bebis .... så nära maten man kan komma :)
Bebis ..... hur söt kan man va?
Tacos ..... och starka nachos
Marängsviss ..... mums!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar