"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 12 januari 2011

Är du en USK eller SSK?


Fick ett konstigt uppdrag idag på jobbet. Men då det kom från min chef så är det kanske bäst att göra som hon säger :). Jag skulle kolla om det finns någon USK och en SSK som är arbetslös/ eller vill byta jobb? ..... . Jag vet inte hur hon hade tänkt sig att jag ska göra? Men man vill ju inte verka helt dum, så jag sa bara:- javisst.
Nu sitter jag här o försöker komma på var jag ska börja?
Det finns ju en massa folk som är arbetslösa, men var gömmer dom sig? Funderar på att leta under alla stenar på vägen hem och bakom alla träd i parken. Jag ska oxå tjuvlyssna på diskussioner mellan folk i affärerna, när jag är och handlar, någon kan ju avslöja sig. Sen får jag nog oxå spana ut genom fönstret större delen av kvällen, det kan ju gå någon vitklädd sköterska förbi?
Jag får ta det som en utmaning ...... det sägs ju att inget är omöjligt.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar