"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



onsdag 13 oktober 2010

God mat, mys och hockey

Efter jobb begav jag mig direkt hem till Sandra och Mollie (Nichlas är i Örebro för att spela).
Det blev mys med liten Mollie på golvet medan Sandra lagade maten. Tror att vi kunde legat där hela kvällen om Mollie fått bestämma.

Sandra i full färd med att laga maten, här är det kycklingen som steks.
Jag fick inte hjälpa till så jag fick stå för diskningen,
diskade undan medan Sandra lagade maten.
Resultatet: god sallad, matvete, kyckling och färska fikon, halloumi, turkisk yoghurt.
Jättegott!! Tack Sandra!!
Sandra och Mollie kelar och busar i soffan
Såg första perioden utav Örebro-MIF hos Sandra. Efter tolv minuter så får Nichlas matchstraff. Första gången jag sett honom slåss. Undrar vad den andra killen sa för att N skulle kasta handskarna? Hoppas att han har ont iallfall och att N inte är skadad! Just nu står det 2-1 till Malmö, hoppas att dom andra i laget är taggade och kan ta 3 poäng ikväll. Dom får vinna för N`s skull idag.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar