"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



fredag 29 oktober 2010

Här har ni vårt kylskåp

Gick hem till Sandra med lite plock från min kyl. Detta skulle blandas med hennes plock på något sätt? Vi resonerade en stund fram och tillbaka, och vi hade ett par olika alternativ. Till slut blev det stekt kycklingfile med gul lök och chili. På det slog vi sedan krossade tomater med chilismak och lite matgrädde. Till det hade vi färsk pasta och grönsaker, oxå avslutade vi det hela med att strö parmesan över. Det blev gott och starkt!

Men vad gjorde vi med granatäpplet??? Och när ni läser detta så tittar ni gensast på översta bilden igen, var där ett granatäpple?? Jodå och det tugga vi i oss som dessert. Passade bra med lite sött efter den starka maten.När jag anlände till Sandra satt hon innanför dörren och höll på att smörja in sina nya kängor. Och nää!! Jag har inte blivit en värdelös fotograf men hon ville inte vara med på bild, därav syns hon så lite.
Vi kollade på Idol och följde MIF via nätet och radion. I Idol har jag nu fått några favoriter. Det är Andreas, Jay och Minnah.Vi får se om jag har någon talang i att döma andra i deras talang? Får se hur länge dom blir kvar i tävlingen?
För MIF blev det vinst!! 2-0 mot Oskarshamn!!
Kramar

1 kommentar: