"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 9 oktober 2010

Hattrick !!

Wow, vilken stämning. 11.115 i publiken som jublade när Malmö vann med 7-3 över Rögle! Och på vilket sätt sedan! Jättebra match, bra tempo hela tiden. Det hände något i alla byten, precis som jag önskade innan matchstart. Idag får Malmö 10 stjärnor av 10 möjliga, utav mig.
Matchens Profil!
Hemmaklacken
Rögles lilla klack
Nedsläpp
Kenny Jönsson i båset som tränare
Glädje, 7-3!!
Damgaard gjorde hattrick
Efter matchen så hade jag myskväll med systra min.
Vi käkade sushi med tångsallad, gott.
Då vi tyckte att sushibitarna var så små, så små ... så köpte vi chips med dippa oxå (evigheter sedan).
Man kan inte få en mycket bättre lördag än så här! Nu tycker jag mig höra att kudden kallar på mig .... sov gott! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar