"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



lördag 30 oktober 2010

Nya grannar ovanpå

Jag har fått nya grannar ovanpå. Såg att dom började flytta in igårkväll. Då det springer en massa folk vet man ju aldrig vem av dom det är som ska bo där. När jag kom hem från Sandra igår så var det första jag såg, en parabolantenn, dom hade monterat upp den på balkongen! Imorse såg jag att dom hade 3 små barn, i åldrarna 1, 2 och 3 år ca. Så nu kommer man väl att vakna till barnskrik och 6 små fötter som trippar (stampar) omkring ovanpå och 4 fötter som springer bakefter. Kan tänka mig att det är extra mysigt på helgerna, när man jobbat en hel vecka och egentligen vill sova lite längre än på vardagarna. Nu ska man inte ha förutfattade meningar men jag ska nog investera i öronproppar. Kan man isolera taket på något sätt? Äggkartonger kanske?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar