"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



söndag 24 oktober 2010

Tacka vet jag "take away"

Sandra kom med sushi igår em och vi följde hockeyn på webben. Matchen slutade 6-2 till Malmö!! Sandra påstod att jag aldrig kan äta sushi på restaurang då jag äter med gaffel (dom där pinnarna vet jag inte vad man ska ha till, möjligen som vedpinnar? Det finns bestick!). Men efter några bitar sushi så konstaterade vi att INGEN av oss kunde äta på restaurang så som vi grimaserar och snuvar av den starka wasabin ...... tur att det finns "take away"!!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Hej Hej..kul att du ville prova det, jag skulle aldrig vilja ha sushi i min mun...
    Du..jag måste tacka dig för receptet på" pastagratäng m haloumi" den var supergog. alla vräkte i sig det o sa oh vad det är gott.kul
    jag ska testa Cecilias"tomat o basilika muffins" kram o trevlig dag.

    SvaraRadera
  2. Kul att alla tyckte om den !! Jag blev själv sugen så jag ska nog göra den snart :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Vadå för gratäng??? Jag vill oxå ha!! Och sushi oxå!! Fast jag kan äta med pinnar ;))

    SvaraRadera